Praca dla Specjalisty ds. obsługi klienta w przedsiębiorstwie szkółkarskim
POLSKA AKADEMIA NAUK
ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY W KÓRNIKU
62-035 Kórnik, ul. Średzka 20
tel. (061) 817-01-55; www.szkolkikornickie.pl
Przedsiębiorstwo ogrodnicze z wieloletnią tradycją poszukuje na stanowisko
Specjalista ds. obsługi klienta
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie sprawnej, bezpośredniej obsługi klientów detalicznych i hurtowych,
- Wystawianie faktur sprzedaży, korekt do faktur i innych dokumentów,
- Realizacja i współtworzenie strategii marketingowej przedsiębiorstwa;
- Prowadzenie i moderowanie kanałów social media;
- Uaktualnianie strony internetowej;
- Współtworzenie materiałów informacyjnych i sprzedażowych z dbałością o ich dostosowanie do potrzeb Klienta,
Od kandydata oczekujemy:
- Wykształcenie min. średnie ogrodnicze lub pokrewne
- Umiejętność rozpoznawania gatunków i odmian roślin ogrodniczych,
- Znajomość rodzajów podłoża, nawozów, środków ochrony roślin, ich zastosowania i wpływu na rośliny i środowisko,
- Mile widziana znajomość jez. angielskiego,
- Znajomość obsługi pakietu MS Office,
- Dobrej organizacji pracy własnej;
- Otwartość, kreatywność i inicjatywa w działaniu,
- Odpowiedzialność, zaangażowanie i samodzielność
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,