Rozkład Zajęć - Kierunek Architektura Krajobrazu, Studia Stacjonarne, semestr zimowy 2021-2022

Rozkład Zajęć - Kierunek Architektura Krajobrazu, Studia Stacjonarne, semestr zimowy 2021-2022

 

Architektura Krajobrazu stacjonarne pierwszego stopnia, I rok, 2 semestr letni.pdf
Architektura Krajobrazu stacjonarne pierwszego stopnia, II rok, 4 semestr letni.pdf
Architektura Krajobrazu stacjonarne pierwszego stopnia, III rok, 6 semestr letni.pdf

Uczelniane Repozytorium Prac Dyplomowych - instrukcja załączania prac dyplomowych - Architektura Krajobrazu - studia stacjonarne

1. Od tego roku akademickiego w Wirtualnym Dziekanacie została dodana funkcja
załączania pracy dyplomowej, co Państwo są zobowiązani wykonać (instrukcja w
2. Praca powinna być zapisana w jednym pliku jako PDF.
3. Praca może być załączona dopiero wtedy, kiedy uzyskają Państwo status dyplomanta
(oddany indeks, wszystkie wpisy w WD).
4. Po dodaniu pracy, jest ona sprawdzana (zgodność z wersją wydrukowaną) przez
prodziekana i akceptowana. Od tego momentu jest ona przeniesiona do
Uczelnianego Repozytorium Prac Dyplomowych, a następnie do Ogólnopolskiego
Repozytorium Prac Dyplomowych, gdzie w każdej chwili może podlegać weryfikacji
systemem antyplagiatowym.
5. Praca powinna zostać załączona przez Państwa przed egzaminem dyplomowym
(najlepiej co najmniej 7 dni przed, najpóźniej 3 dni przed egzaminem). Jest to
warunek przystąpienia do egzaminu.

Praktyki - Architektura Krajobrazu (S) 2020-2021

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do Uchwały nr 5/2020 Rady Programowej Kierunku Studiów Architektura Krajobrazu z dnia 25 września 2020 r.

 

Sposób i tryb odbywania oraz zaliczania praktyki zawodowej

na kierunku Architektura krajobrazu

 

  1. 1. Celem praktyki jest poznanie procesów: planowania, projektowania, negocjacji ze zleceniodawcą, wykonawstwa i pielęgnacji obiektów architektury krajobrazu, a także poznanie podstawowych przesłanek zarządzania, praktyczne opanowanie techniki wykonywania ważniejszych prac zawodowych, zdobycie doświadczenia w pracy samodzielnej i zespołowej przy wykonywaniu obowiązków zawodowych oraz pogłębienie zainteresowania przyszłym zawodem.
  2. 2. Na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych pierwszego stopnia obowiązuje 8- tygodniowa indywidualna praktyka zawodowa, która jest realizowana na IV (4 tygodnie) i VI (4 tygodnie) semestrze studiów.
  3. 3. Praktykę, która może być realizowana w kraju lub za granicą, studenci odbywają w wybranych przez siebie przedsiębiorstwach lub instytucjach związanych z kierunkiem studiów. Istnieje również możliwość odbycia tej praktyki w Stacji Doświadczalnej Marcelin WROiB w Poznaniu lub w innych Jednostkach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
  4. 4. Podczas praktyki studenci podlegają przebywającemu stale w przedsiębiorstwie lub gospodarstwie zakładowemu opiekunowi praktyk. Ze strony Uczelni nad realizacją programu praktyk opiekę sprawuje powołany przez dziekana, nauczyciel akademicki – koordynator praktyk, do którego zadań należy kontrola przebiegu praktyk.
  5. 5. Student jest zobowiązany ubezpieczyć się od następstw nieszczęśliwych wypadków, a obowiązkiem instytucji przyjmującej jest przeprowadzenie wstępnego szkolenia BHP.
  6. 6. Na praktyce studenci są zobowiązani do prowadzenia dziennika praktyk, który jest podpisywany przez opiekuna praktyk. W dzienniku praktyk zapisuje się informacje o czynnościach wykonywanych w poszczególnych dniach praktyki (dzień i godziny odbywania praktyk, opis wykonywanych czynności, uwagi, obserwacje i wnioski).
  7. 7. Dziennik praktyk stanowi podstawowy wymóg zaliczenia praktyki. Dodatkowo, w celu weryfikacji efektów kształcenia, studenci zobowiązani są dołączyć, podpisaną przez zakładowego opiekuna praktyk, kopię: jednego projektu koncepcyjnego wykonanego w trakcie praktyk projektowych lub opracowania dotyczącego pielęgnacji obiektu architektury krajobrazu. Praktyki kończą się dyskusją nad wykonanymi projektami i pracami wykonywanymi podczas praktyk. Zaliczenie praktyki oraz wpisy do elektronicznego protokołu w Wirtualnym Dziekanacie dokonywane są przez koordynatora praktyk.
  8. 8. Na początku roku akademickiego koordynator praktyk przygotowuje i ogłasza na stronie internetowej Wydziału terminarz i ramowy program studenckich praktyk zawodowych.
  9. 9. Student może ubiegać się o zwolnienie w całości lub w części z obowiązku odbycia praktyki zawodowej po spełnieniu warunków określonych w Uchwale nr 156/2014 Senatu UPP z dnia 23 kwietnia 2014 roku. Na podstawie ww. Uchwały zwolnienie z praktyk może nastąpić w oparciu o udokumentowaną pracę w sektorze związanym z kierunkiem studiów, z precyzyjnym określeniem rodzaju wykonywanej pracy i zajmowanego stanowiska.
  10. 10. Szczegółowe zasady organizacji studenckiej praktyki zawodowej w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu określa Zarządzenie nr 43/2014 Rektora UPP z dnia 7 maja 2014 roku w sprawie wprowadzenia procedury organizacji studenckich praktyk zawodowych, które zawiera między innymi wzory: umowy o organizację studenckiej praktyki zawodowej i Dziennika Praktyk oraz Zarządzenie nr 81/2015 Rektora UPP z dnia 30 lipca 2015 roku w sprawie zmiany zarządzenia nr 43/2014 Rektora UPP z dnia 7 maja 2014 roku.  
  11. 11. W sytuacjach nadzwyczajnych, jak np. stan epidemii, sposób i tryb odbywania praktyk powinien zostać dostosowany, przez Prodziekana ds. studiów w porozumieniu z koordynatorem praktyk, do obowiązujących w danym okresie Zarządzeń Rektora UPP.