Wyrazy Głębokiego Współczucia dla Pani Mgr inż. Aleksandry Winieckiej z Powodu Śmierci Męża
Wyrazy głębokiego współczucia
Pani
Mgr inż. Aleksandrze Winieckiej
Długoletniemu pracownikowi Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
z powodu śmierci Męża
składają Dziekan i Pracownicy Wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu.
Msza św. żałobna zostanie odprawiona 22 kwietnia 2020 r. o godzinie 11.00
w Kościele pw. Św. Ojca Pio, przy ulicy Melchiora Wańkowicza 2 w Poznaniu.
Pogrzeb odbędzie się tego samego dnia, o godzinie 12.00, na Cmentarzu przy ul. Borówkowej w Suchym Lesie.
Stypendia dla młodych badaczy z poznańskiego środowiska naukowego
Stypendia dla młodych badaczy z poznańskiego środowiska naukowego, przyznawane wyróżniającym się badaczom, którzy nie ukończyli 30 roku życia. Konkurs organizowany corocznie przez Urząd Miasta Poznania. Termin składania wniosków w Urzędzie Miasta Poznania upływa 30 kwietnia danego roku. Wnioski, które uzyskały poparcie Dziekana należy składać do 21 kwietnia 2020 roku w opisanych teczkach do Działu Rozwoju Uczelni za pośrednictwem Kancelarii Ogólnej.
Wnioski podpisuje Prorektor ds. Kadr i Rozwoju Uczelni – prof. dr hab. Roman Gornowicz.
Szczegółowe informacje oraz wzór wniosku znajdują się na stronie Urzędu Miasta Poznania:
http://bip.poznan.pl/bip/sprawy/stypendia-dla-mlodych-badaczy-poznanskiego-srodowiska-naukowego,354052/
Ograniczenie działalności Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu we wszystkich obszarach funkcjonowania
RP-0211-48/2020
Zarządzenie nr 48/2020
Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
z dnia 14 kwietnia 2020 r.
zmieniające zarządzenie nr 36/2020 z dnia 24 marca 2020 r. w sprawie czasowego
ograniczenia działalności Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu w związku
z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Komunikat do Nauczycieli Akademickich z dnia 7 kwietnia 2020 roku
Szanowni Państwo Nauczyciele Akademiccy,
Powołany zarządzeniem nr 34/2020 Rektora UPP z dnia 20 marca 2020 r. Zespół ds. wdrożenia kształcenia zdalnego, pracujący pod przewodnictwem Pana mgr inż. Piotra Oleszaka z Działu Aparatury Naukowo-Badawczej i Dydaktycznej, dokonał wyboru narzędzi informatycznych do kształcenia zdalnego i udostępnił je pracownikom oraz studentom UPP, a także zorganizował wsparcie techniczne.
Stopień doktora habilitowanego dla dr inż. Agnieszki Wilkaniec
Decyzją Rady Dyscypliny Naukowej Architektura i Urbanistyka Politechniki Gdańskiej z dnia 28 stycznia 2020 r. nadano Pani dr inż. Agnieszce Wilkaniec stopień doktora habilitowanego w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych, w zakresie dyscypliny architektura i urbanistyka.
Zarządzenie Rektora nr 41_2020 w sprawie odroczenia terminów pobierania opłat za studia
RP-0211-41/2020
Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
z dnia 30 marca 2020 roku
w sprawie odroczenia terminów pobierania opłat za studia
Informacje dla osób prowadzących zajęcia on-line
Drodzy Państwo,
W dobie zdobywania wiedzy o sposobach prowadzenia zajęć on-line pragniemy ułatwić Wam dostęp do materiałów, wprowadzających, wyjaśniających tę problematykę.
Instrukcja nr 1, Dziekana WOAK z dnia 25 marca 2020 r. w sprawie: realizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych zdalnie przez Nauczycieli akademickich Wydziału oraz ewidencji działań podjętych w ramach nauczania zdalnego
Instrukcja nr 1
Dziekana WOAK z dnia 25 marca 2020 roku w sprawie: realizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych zdalnie przez Nauczycieli akademickich Wydziału oraz ewidencji działań podjętych w ramach nauczania zdalnego
W nawiązaniu do Zarządzenia Rektora UPP nr 36/2020 z dnia 24 marca 2020 r. dotyczącego organizacji pracy w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu w okresie zagrożenia epidemicznego, zaleceń ogłoszonych w Komunikacie Rektora UPP nr 6 z dnia 17 marca 2020 r. oraz nr 8 z dnia 18 marca 2020 roku, a także na podstawie § 13 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, przekazuję Państwu Instrukcję nr 1 z poleceniem jej wykonania:
Komunikat dla Pracowników, Doktorantów i Studentów WOAK
Komunikat do Nauczycieli Akademickich
Szanowni Państwo,
Nauczyciele Akademiccy,
W związku z pojawiającymi się informacjami o problemach z domową siecią internetową informuję, że obowiązujące Zarządzenie Rektora nr 33/2020 dopuszcza możliwość wstępu do budynków UPP pracownikom, których działalność jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działalności uczelni.
Kierownicy jednostek mogą zatem wyrazić zgodę na wykorzystanie sprzętu komputerowego i sieci teleinformatycznej Uczelni w celu prowadzenia zajęć w trybie on-line.
Proszę, by ograniczyć stosowanie tego rozwiązania do niezbędnego minimum, zachowując przy tym ścisły reżim w zakresie ograniczania kontaktów osobistych i przestrzegania obowiązujących w obecnej sytuacji zasad higieny.
Prorektor ds. Studiów
prof. dr hab. Cezary Mądrzak
Dyżury Pracowników Dziekanatu okresie zawieszenia zajęć
Komunikat w sprawie zdalnego prowadzenia zajęć
Szanowni Państwo,
W związku z zaistniałą sytuacją, zagrożenia zakażeniem koronawirusem, uruchamiamy platformy wspomagające prowadzenie zajęć drogą elektroniczną (on-line).
Tu są szczegółowe informacje o procedurach ich instalacji oraz wsparciu dla użytkowników.
Darmowe programy do zdalnego nauczania
Uwaga!
Istnieje możliwość przeprowadzenia wykładów on-line za pomocą darmowych programów: WEBEX oraz ZOOM.
Obecnie zniesiono opłaty za korzystanie z w/w aplikacji (dotychczas bezpłatnie korzystano przez tylko 40 min.).
Proszę uprzejmie o zainteresowanie się tą możliwościa.
Z poważaniem
Rekomendacja Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w związku z sytuacją zagrożenia epidemiologicznego w kontekście pracowników uczelni
W związku z zawieszeniem na obszarze całego kraju działalności dydaktycznej prowadzonej przez uczelnie rekomenduje się rozważenie ograniczenia pracy przez pracowników uczelni, w tym niebędących nauczycielami akademickimi.