Drodzy Państwo,
W dobie zdobywania wiedzy o sposobach prowadzenia zajęć on-line pragniemy ułatwić Wam dostęp do materiałów, wprowadzających, wyjaśniających tę problematykę.
Drodzy Państwo,
W dobie zdobywania wiedzy o sposobach prowadzenia zajęć on-line pragniemy ułatwić Wam dostęp do materiałów, wprowadzających, wyjaśniających tę problematykę.
Instrukcja nr 1
Dziekana WOAK z dnia 25 marca 2020 roku w sprawie: realizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych zdalnie przez Nauczycieli akademickich Wydziału oraz ewidencji działań podjętych w ramach nauczania zdalnego
W nawiązaniu do Zarządzenia Rektora UPP nr 36/2020 z dnia 24 marca 2020 r. dotyczącego organizacji pracy w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu w okresie zagrożenia epidemicznego, zaleceń ogłoszonych w Komunikacie Rektora UPP nr 6 z dnia 17 marca 2020 r. oraz nr 8 z dnia 18 marca 2020 roku, a także na podstawie § 13 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, przekazuję Państwu Instrukcję nr 1 z poleceniem jej wykonania:
Szanowni Państwo,
Nauczyciele Akademiccy,
W związku z pojawiającymi się informacjami o problemach z domową siecią internetową informuję, że obowiązujące Zarządzenie Rektora nr 33/2020 dopuszcza możliwość wstępu do budynków UPP pracownikom, których działalność jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działalności uczelni.
Kierownicy jednostek mogą zatem wyrazić zgodę na wykorzystanie sprzętu komputerowego i sieci teleinformatycznej Uczelni w celu prowadzenia zajęć w trybie on-line.
Proszę, by ograniczyć stosowanie tego rozwiązania do niezbędnego minimum, zachowując przy tym ścisły reżim w zakresie ograniczania kontaktów osobistych i przestrzegania obowiązujących w obecnej sytuacji zasad higieny.
Prorektor ds. Studiów
prof. dr hab. Cezary Mądrzak
W związku z zaistniałą sytuacją, zagrożenia zakażeniem koronawirusem, uruchamiamy platformy wspomagające prowadzenie zajęć drogą elektroniczną (on-line).
Tu są szczegółowe informacje o procedurach ich instalacji oraz wsparciu dla użytkowników.
Uwaga!
Istnieje możliwość przeprowadzenia wykładów on-line za pomocą darmowych programów: WEBEX oraz ZOOM.
Obecnie zniesiono opłaty za korzystanie z w/w aplikacji (dotychczas bezpłatnie korzystano przez tylko 40 min.).
Proszę uprzejmie o zainteresowanie się tą możliwościa.
Z poważaniem
W związku z zawieszeniem na obszarze całego kraju działalności dydaktycznej prowadzonej przez uczelnie rekomenduje się rozważenie ograniczenia pracy przez pracowników uczelni, w tym niebędących nauczycielami akademickimi.
Firma BT Project zaprasza studentów kierunku Architektura krajobrazu do zgłaszania się na płatne praktyki.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie od Pani Natalii Łogin, BT Project, 60-413 Poznań, ull Szelągowska 43, tel. kom: +48 730 202 372.
Dzień dobry,
W załączeniu przekazuję Komunikat 1. o XXI Konferencji Szparagowej, która odbędzie się w Nowym Tomyślu, w dniu 10 marca 2020 roku, w Domu Kultury przy ul. Tysiąclecia 3.
Współorganizatorem Konferencji jest Katedra Warzywnictwa.
Z serdecznymi pozdrowieniami
Anna Zaworska
Niech zbliżające się Święta Bożego Narodzenia dadzą nam
radość, spokój oraz w tym trudnym dla wszystkich okresie
atmosferę pełną rodzinnego ciepła, a Nowy 2021 Rok przyniesie
pełną satysfakcję w pracy zawodowej i życiu osobistym,
dużo zdrowia, szczęścia oraz spełnienia wszystkich
planów i zamierzeń
Dziekan
Prof. dr hab. Anna Kryszak
i współpracownicy
Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Botanicznego, decyzją z dnia 30 listopada 2019 roku, powołał Pana dr. hab. Piotra Górskiego na stanowisko redaktora naczelnego Wiadomości Botanicznych.
Zarząd Główny PTB podjął także decyzję o Modernizacji działalności wydawniczej PTB.
W dniu 1 stycznia 2020 r. rozpocznie się kolejna czteroletnia kadencja Polskiej Komisji Akredytacyjnej, instytucji działającej na rzecz zapewnienia i doskonalenia jakości kształcenia.