Miejskie ogrodnictwo - zasady rekrutacji

 
 
Zasady rekrutacji na studia podyplomowe „Miejskie ogrodnictwo”
na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu
w roku akademickim 2024/2025
 
Podstawa prawna: Regulamin studiów podyplomowych UPP
stanowiący załącznik do zarządzenia Rektora nr 187/2019 z dnia 23 grudnia 2019 r.
 
 
I. Warunki i tryb rekrutacji
Kandydatami mogą być absolwenci studiów wyższych, co najmniej pierwszego stopnia. Warunkiem
przyjęcia na studia jest złożenie następujących dokumentów:
1. Podanie o przyjęcie,
2. Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
3. Odpis albo uwierzytelniona kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych.
Rekrutację prowadzi powołany przez Rektora kierownik studiów.
Po spełnieniu w/w wymagań o przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Decyzję o przyjęciu na studia podejmuje Dziekan WROiB. Od decyzji przysługuje prawo odwołania
do Rektora w terminie 14 dni od dnia doręczenia. W przypadku nieprzyjęcia na studia dokumenty zwracane
są kandydatowi.
Z przebiegu postępowania rekrutacyjnego sporządza się protokół.
 
II. Organizacja studiów
Studia trwają dwa semestry, tj. semestr I: październik 2024r.-styczeń 2025r. i semestr II: luty-czerwiec
2025r.). W ramach studiów planuje się 235 godz. zajęć zorganizowanych (godzin dydaktycznych), w tym
zajęcia praktyczne i terenowe.
Wysokość opłaty wynosi 2 250 PLN za jeden semestr.
Zajęcia odbywają się w trybie sobotnio-niedzielnym. Spotkania średnio 2 razy w miesiącu. Warunkiem
ukończenia studiów jest obecność na zajęciach, uzyskanie zaliczeń z poszczególnych przedmiotów oraz
zdanie egzaminu końcowego. Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub
organizacji zjazdów, co zwykle następuje w ramach uzgodnień z uczestnikami studiów.
 
III. Limit miejsc
Warunkiem koniecznym uruchomienia studiów jest zrekrutowanie minimum 15 osób. Maksymalna liczba
osób, które mogą zostać przyjęte to 22.
 
IV. Termin i miejsce składania dokumentów
Rejestracja kandydatów trwa od 01 czerwca do 15 września 2024 roku.
Opłata rekrutacyjna wynosi 85 PLN.
Dokumenty należy przesłać elektronicznie w wersji SCAN z podpisami a oryginały dostarczyć w dniu
podpisania umowy. Adres do przesłania dokumentów: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ogłoszenie listy kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia nastąpi 20 września 2024 roku.
O przyjęciu na studia kandydaci zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną.
 
V. Warunki rozpoczęcia studiów lub rezygnacji w trakcie trwania studiów
Warunkiem podjęcia studiów jest:
1. Zawarcie, podczas pierwszego zjazdu, pisemnej umowy o warunkach świadczenia usługi edukacyjnej w ramach studiów podyplomowych w formie:
a. umowy dwustronnej (wg załącznika nr 2 do zarządzenia Rektora UPP nr 131/2021)
lub
b. umowy trójstronnej (z zakładem pracy; wg załącznika nr 3 do zarządzenia Rektora UPP nr 131/2021).
2. Wniesienie opłaty określonej w umowie za studia podyplomowe w wysokości 4 500 PLN, w całości w I terminie lub w następujących ratach:
a. 2 250 PLN – w ciągu 10 dni po uzyskaniu informacji o przyjęciu na studia podyplomowe
b. 2 250 PLN – przed rozpoczęciem zajęć w semestrze II.
Wymienione w pkt 2. kwoty należy przelać na rachunek bankowy Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu SANTANDER BANK POLSKA S.A. 29 1090 1362 0000 0000 3601 7894 z podaniem imienia i nazwiska oraz numeru SUBKONTA 293 12 505 w tytule przelewu.
 
Rozwiązanie umowy:
1. Rozwiązanie umowy następuje w przypadku skreślenia z listy uczestników lub pisemnej rezygnacji uczestnika ze studiów.
2. W przypadku rozwiązania umowy przed terminem jej zakończenia, uczestnikowi przysługuje prawo do zwrotu wniesionej opłaty za zajęcia planowane od kolejnego miesiąca po rozwiązaniu umowy, z zastrzeżeniem pkt. 3. Decyzję o zwrocie opłaty podejmuje Dziekan, po zasięgnięciu opinii kierownika studiów podyplomowych.
3. W przypadku rezygnacji ze studiów lub skreślenia uczestnika z listy, uczestnik ponosi opłaty wynikające z umowy w wysokości proporcjonalnej do liczby przeprowadzonych zajęć objętych planem studiów oraz ich kosztów ponoszonych przez Uczelnię (załącznik nr 2 i nr 3 do zarządzenia Rektora UPP nr 131/2021).
Treści zawarte w niniejszym dokumencie mają charakter informacyjny. Wiążące są zapisy w umowie o warunkach odpłatności za studia podyplomowe w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu, zawartej pomiędzy UPP a uczestnikiem studiów podyplomowych „Miejskie ogrodnictwo” (załączniki nr 2 i nr 3 zarządzenia Rektora UPP 131/2021).
 
Więcej informacji
 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
Katedra Warzywnictwa
60-594 Poznań ul. Dąbrowskiego 159
 
Kierownik studiów podyplomowych Miejskie ogrodnictwo
Dr inż. Jolanta Lisiecka
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 61 848 79 76
 
Sekretarz studiów podyplomowych Miejskie ogrodnictwo
Mgr inż. Małgorzata Śmigielska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 61 848 79 35

aktualnosci

Najbliższe terminy

Brak wydarzeń

Prace malarskie studentów AK III ROK

Zaliczenie z Technik Graficznych

Targi pracy 2018

Vw logoWOAK1